次水车🚒🚒🚒

Bye Bye Bye - Lovestoned

是部分歌词,真的好适合芽詹/盾冬啊😭(有点🔪)

When I see you,当我看到你
looking back at me,回头看着我
watching these eyes still,我们一直对视
through your fingers,你能感觉到什么吗
and your eyes,你的眼睛
have told a thousand lights,有无数道的光芒
but I cant tell this time,但我还是
what you really mean it,无法理解你的意思
We've been crossing the wire,我们遇见彼此
and still no spark,但还是没能擦出火花
lost and tired, falling apart,迷失,疲倦,最终分离
we've been together for forever tell me why why why,我们曾说要永远在一起告诉我为什么
do we have to turn around and say goodbye bye bye,我们真的要转身对彼此说再见吗
and the only thing that's left to do is cry cry cry,而且我唯一剩下能做的事情就是哭泣
I can sing another broken song,我可以唱一首伤心的歌曲
trying to hold on to your picture.拿着你的相片流眼泪

评论(2)

热度(9)